Bokrean...

Gissa om jag blev förvånad när jag steg in på en Wettergrens i Götebprg i jakt på present till brorsan, och möttes av tomma bokhyllor. Hjälp tänkte jag, gör de om?, byter de namn?, vad händer? Förklaringen vad lättare än jag trodde. Det är ju bokrea om ca två veckor och butikerna måste ha lite tid på sig att förbereda sig. Detta hade jag totalt glömt av. Utan present, men med ett bokreahäfte fick jag vandra vidare i butikerna på jakt efter en present. Tyvärr ska den bok som jag ville ha till brorsan vara en del av bokrean så den gick tyvärr inte att få tag på. Han får den som en bonuspresent när jag ser honom nästa gång, bara fär att han är så snäll.

Här är lite böcker som jag funderar på.
Den hemlige kocken - Mats-Eric Nilsson  79:-
Nu vill jag sjunga dig milda sånger - Linda Olsson  69:-
1001 filmer du måste se innan du dör - Steven Jay Schneider  129:-
Engelsk synonymordbok  139:-
Svensk synonymordbok  139:-








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0