Bokrea Maxi

Ja tro det eller ej men Maxi platsar alldeles ypperligt in här i min bokreakategori. De har ett utbud som passar mig som handen i handsken. Här är några exempel på vad jag hittat i deras tidning:

Landet bortom haven - Tamara McKinley  59:-
Om jag kunde drömma - Stephanie Meyer  69:-
Nu vill jag sjunga milda sånger - Linda Olsson  49:-
Här finns Liseys Berättelse för 49:-

Kan även tipsa om att pocket & bok redan tjuvastartat med böcker för 25:- styck. Kunde inte låta bli när jag gick förbi och kjöpte med mig tre böcker; Tankar från sängkanten, Jane Austen klubben och det tolfte kortet.

Då är det bara att bestämma sig för vilka böcker som är givna och vilka mamma ska titta efter i Göteborg. Har ni hitta några favoriter på årets bokrea?

Kommentarer
Postat av: Anna

Har svårt att hitta guldkorn i år, har inte ens bloggat om det...

Men visst är Maxi bra, på båda böcker och annat (jag jobbar där :) )



Kikar runt på bloggar som är med i Pocket&Trix

:)

2009-02-23 @ 22:39:14
URL: http://bokofilm.blogspot.com/
Postat av: J

Jag brukade alltid besöka bokreorna, men nu har jag blivit för lat. Jag passade dock på att beställa hem flera böcker från Adlibris, då även de har bokrea :).

2009-02-24 @ 08:41:35
Postat av: Sofie

Anna: Ja då förstår jag att du gillar MAXI. Håller med dig om svårigheterna. Det finns inga riktiga självklara böcker i år och de flesta ställena har samma titlar fast till olika priser. Jättetråkigt.



J: Ja de har en hel del böcker att välja mellan. Får låna av dig sen hellt enkelt ;)

2009-02-24 @ 10:29:31
URL: http://sofiemarika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0