Ny loppis, nya fynd

Nu har jag ännu en gång brutit mot bokköpstoppet, men vad ska man göra när 3 pockets kostar 10 :- och när hela mitt bokköp gick på 30:-. Då kan man inte göra så mycket mer än att se om man har lite mynt i plånboken. Jag har ju i alla fall inte köpt nytt.

Loppisen som gällde idag var den årliga i Kungälvsparken som orienteringsföreningen håller i. Den är riktigt masitg med en del skräp, men självklart även en del fynd. På ett sätt är det lite synd att den bara är en gång om året.


På bilden ser vi Gäckande Skuggor - Sandra Brown, Catherines Dröm - Sidney Sheldon, Ska vi slå vad - Jennifer Cruise, Blodspår - Michael Conelly och Mig äger ingen - ÅSa Linderborg

Kommentarer
Postat av: Maja

Mig äger ingen, så bra! Sträckläsning :-)

2009-04-27 @ 08:25:39
Postat av: Sofie

Då vet jag vad jag har att vänta mig =)

2009-04-27 @ 13:14:21
URL: http://sofiemarika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0