En skärtorsdagens =)

Idag ska jag in till Göteborg och träffa en kompis är det tänkt. Vi hade planerat att se Män som hatar kvinnor, men efter ett besök på SFs hemsida ser inte det ut att vara möjligt idag. Trodde att de flesta skulle ha sett den vid det här laget och att det skulle vara ganska lätt att få biljetter. Men inte. Antingen annan biofilm eller så får vi två hitta på något annat helt enkelt.

På bussen in idag får Coraline göra mig sällskap. Jag fick låna den av J efter ett besök hos henne i Tisdags. Egentligen läser jag aldrig fucka upp men boken är så jädrans stor och tung så den får allt vänta hemma. Jag är egentligen en pocketmänniska, men vad gör man när inbundna böcker kostar lika mycket som en pocketbok på rean=)

Hoppas ni får en härlig skärtorsdag.

Kommentarer
Postat av: Hemliga bokkompis

Hej!

Har inte glömt bort dig, men det har varit lite mycket, men det kommer snart ett paket på posten. :)

2009-04-09 @ 15:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0