Sugen på....

Ända sen jag blev sambo i början av augusti har jag känt att jag inte riktigt trivs med min tillvaro. Kärleken spirar och det känns underbart att bo ihop med den man älskar.....men att flytta in i hans lägenhet var både ett bra och ett dåligt beslut. Yes, vi bor äntligen ihop och kan mysa och ses så ofta vi vill...men,
No, var sjutton ska alla mina saker vara och varför är det så stökigt hela tiden??

Jag går runt nu med ett evigt kli i fingrarna efter att ändra, ordna till och RENSA, men det känns lite övermäktigt då det gäller hela lägenheten och med ett redan fullt förråd.

Jag äger redan Karen Kingstons bok Att rensa i röran med  feng shui som är en riktig inspiration. Speciellt kartan över hur olika områden i ditt hem kan påverka olika aspekter i ditt liv. T.ex så kan du ha otur med jobbet om jobbhörnet i ditt hem är fullt av skräp och oreda.

Efter en surfning på http://www.adlibris.se/ hittade jag även denna bok Röj och rensa förändra och förbättra rum för rum, steg för steg. Tänk om det är precis vad jag behöver för ett fräshare hem. Eller är det kanske önsketänkande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0