Dagens

Idag har mina föräldrar, moster och ett kusinbarn varit på besök hemma hos mig, och då måste man ju naturligtvis bjuda på något trevligt. Detta gav mig tilfälle att testköra en av mina julklappsböcker A piece of cake. Det bjöds på kokostosca och kladdkakemuffins med vaniljcreme fraiche. Mycket gott och väldigt uppskattat av alla besökande.

Är väldigt nöjd med min julklappsbok måste jag säga. Tack kära sambo för den =) Av svärföräldrarna fick jag en slickepott mm och en kakform vilket också kom till användning idag. Dags att komma igång med träningen så jag kan baka obegränsat ;-)

Imorgon får det bli frukostbröd. Har hittat dinkelbullar som jag är sugen på att testa.

Ha en skön lördagkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0